    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: warto do Aliorbanku ? (np. z Polbanku)
    Date: Wed, 10 Feb 2010 16:33:44 +0100

    Dnia 10 Feb 2010 13:46:22 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > (5 zł za kartę miesięcznie w wersji minimalnej). Jak chodzi o konto
    > firmowe to polecam, bo podstawowy pakiet usług jest za free, a mają
    > dużo fajnych dodatkowych rzeczy (np. Autodealing, w miarę dobry
    > system online, sporo warunków negocjowalnych itp).

    Co można negocjować? Chyba kiedy zakładasz konto dla firmy obracającej
    milionami złotych :) Konta dla firm Alior ma akurat beznadziejne. Dostajesz
    MC z chipem, którym nie można zapłacić w sieci (mimo że ma CVV2) czy
    taksówce (niektóre mają jeszcze stare terminale i trzeba wypukłą kartę; w
    każdym razie mi taksiarz powiedzial ze takiej płaskiej karty nie przyjmie
    mu terminal). Zero jakichkolwiek udogodnień. Ich system www działa
    beznadziejnie (np. do dzis dla mnie niezrozumiała opcja - generowanie
    wyciągu polega na tym, że w odpowiedzi dostaję tabelkę z nazwą miesiaca i
    przypisanymi obrotami na koncie; zestawienie transakcji na koncie to wg
    Aliora nie jest wyciąg). Mam na koncie ruch 5-cyfrowy co miesiąc, ale nie
    dostane nawet 100 zł kredytu, bo nie mam konta od roku (a musze mieć od
    roku zeby dostac jakikolwiek kredyt). Nawet gdybym ten kredyt jakimś cudem
    dostał, to opłaty powodują zawał serca - tysiak za rozpatrzenie wniosku,
    WTF? Jest droższy bank w Polsce? O karcie kredytowej też mogę pomarzyc. O
    debecie mogę pomarzyć. O czymkolwiek poza zwykłym kontem i debetówką mogę
    pomarzyć, bo po prostu oni nic takiego nie oferują.

    --
    best regards,
    scream