  • Data: 2009-08-05 23:27:32
    Temat: Re: wieloryb w oczku wodnym
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Archangell wrote:

    > Ale strategie moga byc rożne. Np ja mam na gpw 6 systemów. Jeśli 4 są na L
    > to mam mała
    > pozycję na wzrosty jak 5 na S to wiekszą pozycję na spadki.
    > Dzisiaj było sesja którą kojarzę z przeszłości. Najpierw systemy dostały
    > max L, a potem 3 które juz wczesniej były na L
    > dostały S. 3L i 3S daja pozycję poza rynkiem.
    >
    > Arch

    Z pośród tych systemów zawsze któryś jest najlepszy w danym momencie rynku.
    Może byś spróbował znaleźć metodę jak przełączać się na najlepszy. Zrób
    sobie krzywą kapitału każdego z tych systemów i spróbuj być na systemie,
    który najszybciej zarabia, a jeżeli wszystkie tracą to na takim, który
    najwolniej traci. Z moich doświadczeń wynika, że to przynosi dobre
    rezultaty.