  • Data: 2012-04-19 16:35:31
    Temat: Re: wisienkowy kindle w mbanku
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2012 16:25, Wemif pisze:

    > Probowalem wlasnie złożyć wniosek o kartę, ich formularz nie pokazuje tej
    > karty jeśli wpisze się mniejszą kwotę limitu niż 3000, to może być
    > minimum dla tej karty, może dlatego Ci jej nie dali gdy próbowałeś o 1000?

    To jest gold, minimum to 10000. Ogarnąłem to dopiero po złożeniu
    wniosku. Ale kwotę do przyznania wpisałem w okolicach 10000, ale
    "minimum poniżej którego nie zejdziesz" dałem 1000 ;) Wisi "Oczekiwanie
    na dokumenty" czyli go odrzucili. Mam mocno naruszoną zdolność w mbąku.
    Tylko tam mam teraz VP, VG i VC. Będę próbował obniżyć limity, bo jak
    nie ma mtransferu to mi już nie potrzeba i zobaczę wtedy. "Opiekun
    klienta" znalazł tylko jedno rozwiązanie - złożyć normalnie wniosek, nie
    w trybie uproszczonym, donosząc papiery.