  • Data: 2009-01-20 23:49:57
    Temat: Re: wkurza mnie juz ten mBank
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 21:15:43 +0100, Fantom napisał(a):

    > Wkurza mnie w mBanku pokazywanie historii przez www. Np wczoraj robilem
    > zakupy karta. Dzisiaj wchodze na www i na stronie glownej jest saldo
    > pomniejszone. Wchodze wiec w histroie aby zobaczyc na co poszla kasa bo
    > wydaje mi sie ze powinno byc wiecej. Wchodze w historie a tam widze ...
    > wiecej niz x o wczorajsze zakupy. A to czemu ? Bo historia autoamtycznie
    > pokazuje do dnia dzisiejszego, a wczorajsze zakupy sa juz zaksiegowane ale z
    > data jutrzejsza ! Grrr.

    Faktycznie jest to wkurzające!
    Ja podobną sprawę miałem w ten weekend.
    Wybierałem się w sobotę na narty, chciałem mieć ze sobą jakieś dodatkowe
    środki, więc w piątek zleciłem na sobotę przelew z datą przyszłą, pewnej
    kwoty z eMaxa na eKonto.
    Na wyjeździe płaciłem gotówką i karty nie używałem, więc po powrocie do
    domu chciałem te środki z powrotem przelać na eMaxa.
    Loguję się do mBanku, patrzę, a na eKoncie tych środków nie ma, są wciąż
    na eMaxie!
    Patrzę do historii, przelewu nie ma!
    Tknęło mnie cos i zmieniłem zakres dat na 2 dni do przodu i dopiero tam
    ten przelew się pojawił, z sobotnią datą operacji oraz poniedziałkowa
    datą księgowania!
    Zastanawiam się, czy gdybym chciał w sobotę tą kartą coś zapłacić, czy
    ta transakcja dostałaby autoryzację.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof