    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Date: Sun, 17 May 2009 17:30:07 +0200
    <gum2ch$bvd$1@news.wp.pl> <gum36i$efc$1@news.onet.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <gum4cm$21jn$2@opal.icpnet.pl>
    <1...@u...googlegroups.com>
    <gum9q5$6dc$3@news.interia.pl>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <gumohq$ovm$1@news.interia.pl> <gun9gk$7sh$1@news.wp.pl>
    <guo8do$kl3$2@news.interia.pl> <guogqo$88c$1@news.onet.pl>
    <9...@o...googlegroups.com>
    <gup79r$q1k$2@news.interia.pl>
    <0...@r...googlegroups.com>

    bradley.st pisze:
    > Zgoda, jezeli rzeczywiscie pracownik banku zarabia ponizej (realnego)
    > minimum socjalnego, liczy czy stac go na bialy serek (chudy!) na
    > obiad, a po pracy wraca do wynajetego pokoju, gdzie za jedna sciana
    > placze czyjes dziecko, a za druga ktos bije zone. (Dobra, pojechalem.)
    > Ale ilu pracownikow bankow zyje w takich warunkach?

    Tak żyje sporo ludzi :)

    (no może z tym płaczącym i biciem żony lekkie przekoloryzowanie).

    > Pieniadze motywuja, zgoda. Ale podejscie: "a niech sobie telefon
    > dzwoni, ja sobie z Zoska z kredytow pogadam" u pracownikow oddzialu to
    > chyba mentalnosc, nie brak pieniedzy. Ewentualnie rezultat zlej
    > organizacji pracy.

    Nie w tym rzecz. Pracownik nijak nie czuje się związany z firmą i często
    już od drugiego dnia pracy szuka innego zajęcia (a pracę wziął, bo coś
    musiał robić), nie ma się nawet jak wdrożyć, poza mu na tym nie zależy
    bo nie wiąże z firma przyszłości. I rezultat jest jaki jest.

    --
    Mithos