  • Data: 2009-05-17 17:20:40
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-17, bradley.st <b...@g...pl> wrote:

    > OK, ja wiem tylko ile moze kosztowac wynajecie mieszkania w Warszawie.
    > Nie mam pojecia jak 1,500 przeklada sie na zywnosc / ubrania / bilety
    > do kina etc.

    Ja powiem tyle, że zarabiając n-krotność średniej (n > 3) krajowej,
    dowiedziałem się niedawno, że dostać mogę kredyt co najwyżej na
    ok. 400 tyś zł.

    Przy obecnych cenach mieszkań (w Poznaniu) wystarczy to na kupienie
    mieszkania w okolicach 50 metrów kwadratowych, w nowym budownictwie
    (ceny w okolicach 6,5-8 tyś. zł za metr kwadratowy, stan
    deweloperski).

    A za wynajem dwupokojowego mieszkania płacę 2000 zł miesięcznie.
    Przy średniej pensji zostałoby mi 100 zł na życie. :) Ludzie
    z niskimi zarobkami albo się wynoszą poza miasto, albo wynajmują
    w X osób, albo po prostu mieszkają z rodzicami / rodzinami.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl