eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzylem sie niezle... (Citibank)Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
  • Data: 2003-10-11 21:24:21
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 11 Oct 2003 22:56:21 +0200, Piotr <p...@c...cz> napisał:

    >> KAŻDY BANK zablokuje ci konto po przekroczeniu dostępnego salda.
    >> Pretensje miej do SWOJEJ niefrasobliwości, a nie do banku
    > No nie kazdy.... Np. Fortis zaksięguje to na rachunku zaleglych prowizji,
    > doliczy oplate karna i tyle... w momencie pojawienia sie srodkow na
    > rachunku przeksieguje i tyle... Ew. gdy sytuacja sie utrzymuje przez 2 -
    > 3 dni
    > poinformuja telefonicznie o sytuacji i poprosza o wplate... Nie ma
    > zadnych blokad "z automatu", niespodzianek, itp...
    >

    Nie tylko, VW np. oplate roczna za token pobral z miesiecznym opoznieniem,
    bo dopiero wtedy pojawily sie na koncie pieniadze. A i w rzypadku VW i
    Fortisa zadnych dodatkowych oplat karnych nie zaobserwowalem.


    > No ale coz wymagac od Citi...
    >

    tez wydaje mi sie, ze to jest dziwne. Faktem jest, ze w Citi nie mialem
    nigdy stanu konta wyrazajacego sie ujemnym stanem srodkow dostepnych :-),
    ale z zasilaniem czasem byly problemy. ZAWSZE pierwszym krokiem Citi byla
    rozmowa telefoniczna, blokada w terminie pozniejszym.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1