eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzylem sie niezle... (Citibank) › Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Date: Sat, 11 Oct 2003 23:24:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <o...@n...tpi.pl>
    References: <o...@n...chello.pl> <bm985o$gn0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <5...@s...eurokoncept.com>
    NNTP-Posting-Host: komorka.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1065907483 3955 80.55.24.130 (11 Oct 2003 21:24:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Oct 2003 21:24:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera7.11/Win32 M2 build 2880
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:263450
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 11 Oct 2003 22:56:21 +0200, Piotr <p...@c...cz> napisał:

    >> KAŻDY BANK zablokuje ci konto po przekroczeniu dostępnego salda.
    >> Pretensje miej do SWOJEJ niefrasobliwości, a nie do banku
    > No nie kazdy.... Np. Fortis zaksięguje to na rachunku zaleglych prowizji,
    > doliczy oplate karna i tyle... w momencie pojawienia sie srodkow na
    > rachunku przeksieguje i tyle... Ew. gdy sytuacja sie utrzymuje przez 2 -
    > 3 dni
    > poinformuja telefonicznie o sytuacji i poprosza o wplate... Nie ma
    > zadnych blokad "z automatu", niespodzianek, itp...
    >

    Nie tylko, VW np. oplate roczna za token pobral z miesiecznym opoznieniem,
    bo dopiero wtedy pojawily sie na koncie pieniadze. A i w rzypadku VW i
    Fortisa zadnych dodatkowych oplat karnych nie zaobserwowalem.


    > No ale coz wymagac od Citi...
    >

    tez wydaje mi sie, ze to jest dziwne. Faktem jest, ze w Citi nie mialem
    nigdy stanu konta wyrazajacego sie ujemnym stanem srodkow dostepnych :-),
    ale z zasilaniem czasem byly problemy. ZAWSZE pierwszym krokiem Citi byla
    rozmowa telefoniczna, blokada w terminie pozniejszym.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1