  • Data: 2004-08-14 10:56:24
    Temat: Re: wniosek o KK w ING
    Od: "m23m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zlozylem wniosek o MasterCard w ING przez internet pore kontaktu ustawilem
    > dzis rano 10-12 i do tej pory nikt domnie nie dzwonil i juz mi sie to nie
    > podoba :( poco jest taka opcja wyboru godziny kontaktu to czemu bank sie do
    > niej nie stosuje?

    Nie stosuje się... bo nie przewidzieli ile dostaną wniosków (wg. zeznania
    przesłuchanego przeze mnie osobiście dyrektora z jednej z warszawskich placówek
    ING BŚ)... :-(
    Nie przejmuj się aż tak bardzo. ;-)
    Moja żona czeka w ING na kartę już ponad 4 tygodnie, moja teściowa - ponad
    3... :-(
    Jeśli nie chcesz czekać - poszukaj innego banku, a jeśli zależy Ci na ING - to
    uzbrój się w cierpliwość.

    m23m