eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;) › Re: wpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;)
  • Data: 2008-12-03 12:08:51
    Temat: Re: wpłata gotówki na konto w oddziale - Alior, Alion i inne ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" gh3q6n$bq0$...@n...onet.pl

    > W Lukasie? Miałem problem, gdy nieopatrznie powiedziałem, że na
    > własne konto, wtedy zaczęła się szopka.
    > Tłumaczenie obsługi: jeżeli przy operacjach na koncie dysponenta
    > wybierają opcję w systemie to muszą podać dane, chyba nr dowodu i ode
    > mnie jakiś PIN chcieli (w ogóle nie pamiętam żebym miał jakiś PIN).
    > Rozwiązanie: podać nr konta, pytanie kto jest właścicielem, podać
    > nazwisko. Kto wpłaca? Właściciel. Dowodów i pinów nie chcą, bo wybrali
    > opcję wpłata na dowolny rachunek przez kogoś "z ulicy". A dane
    > wpłacającego takie jak beneficjenta.
> [...]

    W skrócie:

    albo dowód osobisty
    albo numer konta.

    Pamiętam jakieś PINy. Można stracić tam pół godziny na wpłacenie,
    wliczając w to oczekiwanie w dwuosobowej (lub nawet jednoosobowej)
    kolejce. Ja jeszcze pamiętam czasy, gdy mnie rozpoznawano w bankach
    białostockich bez pokazywania dowodu. Po prostu wpłacałem lub wypłacałem.
    Bankierki nie prosiły mnie o dowody [niemiłości], nie proponowały głupot
    typu PIN... Bez dowodu mogłem w tym mieście i wpłacać, i wypłacać. Czasami
    musiałem podać numer dowodu -- oczywiście mogłem podać z głowy.

    Lukasowe wymogi przyprawiają o ból głowy...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'