    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Fri, 18 Dec 2009 23:01:50 -0000

    Trolu...
    "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    news:ccbae197-24b9-483c-a802-6d2bd8d4680f@u7g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 18 Gru, 23:10, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > -wyplaty/wplaty w bankomatach nalezacych do bankow
    A dlaczego tylko do banków ? Ja chcę bankomaty wszelakie a nie tylko
    bankowe mieć za darmo. Czyżby w tym hipernowoczesnym UK takich banków
    nie było ?
    Trolu, wszystkie abnkomaty nalezace do bankow sa darmowe - umiesz czytac i
    rozumiec co czytasz?
    Czy tez dziecko neostrady:)) (fajna nazwa)
    Masz konto w banku A mozesz za darmo korzystac z bankomatu banku A, B, C, D+
    panial? Czy obrazkowo jak 5-latkowi?

    A gdzie przelewy kilkugodzinne (max jednodniowe) ? Nie ma ?
    Po co? Uzasadnij potrzebe takowego.

    > -czekli i operacje z nimi zwiazane
    Szczególnie że czeków się u nas w obrocie krajowym nie stosuje - w
    przeciwieństwie do supernowoczesnej bankowości angielskiej, gdzie jak
    wiadomo czek to szczyt rozwoju.
    -------------
    Oj misu, misu... ty nawet nie wiesz co to czek.
    Czeki byly, sa i beda!
    Czeki sa nieocenione w 1000 przypadkow.
    Np. W UK szkoly maja zakaz przyjmowania gotowki z powodow latwych do
    wywnioskowania. Szkoly nie maja terminali na karty, jedynie pozostja czeki -
    to jeden z 1000 przykladow dlaczego czek jest wspanialy.
    Czek mozna wsadzic w koperte i wyslac! Bez obaw, ze ktos ukradnie, bo i tak
    go nie zrealizuje.
    to idealna forma wyslania komus pieniedzy. Masz przyklad nr. 2 z 1000
    znaleziony w ciagu 25 sek.

    Mamy oto jaśnie oświeconego nowego junajtedkingdoma, który będzie
    pouczał wszystkich i udowadniał że w jego UK odsetek karnych niet. Ot
    - fajnie sobie żyją - i przez rok nie płacą rachunków wszelakich. I
    plytki jestes, i to bardzo, mam nadziej, ze nie jestes srednia krajowa... bo
    wowczas byl;o by p[rzykro, ze polacy to taki plytki narod.
    Czy ja napisalem, ze ktos rachunku nie musi placic?
    Sam sobie dopowiedziales, czyzbys ty mial taki zamiar? Wiesz, ze to brzydko
    nie placic rachunkow?
    Powiedz dlaczego ci to przyszlo na mysl? Jestes oszustem?

    nikt im za to niczego nie nalicza. Kart kredytowych też nie trzeba
    spłacać - bo i po co skoro żadnych odsetek sie nie nalicza.
    Nie splaca sie kart kredytowych ale kredyt wziety za pomoca karty.
    Ty bna grupie banki jestes i tego nie wiesz? To zaczyna mnie nie dziwic, ze
    bulisz bankowi ile wlezie i jeszxcze klaszczes, jak ty karte kredytowa
    splacasz:)))
    Ja splacam wziety kresdyt a nie karte:)
    I to prawda, poniewaz karty kredytopwej sie nie splaca jest wydawana za
    darmo i nie ma zadnych kosztow zwiazanych z jej posiadaniem nie ma tez
    odsetek za kkarte kredytowa.

    Jesteś chyba najśmieszniejszym trolem na tej grupie.

    Przegladnij swoje wpisy i powiedz:
    dlaczego nie chcesz placic za rachunki?
    dlaczego musisz splacac karte kredytowa?
    Czy wydanie samej karty cos kosztuje, ze musisz to splacac i jest to az tak
    drogie, ze rozkladaja to na raty?