  • Data: 2009-12-18 23:44:15
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli jeśli pojadę do UK z polską kartą to każdy bankomat poinformuje mnie
    > ile mój bank potrąci mi prowizji za wypłatę?

    Bankomat nie zna prowizji Twojego banku, więc takich informacji Ci nie wyświetli.
    Prowizja Twojego
    banku to inna rzecz, niż prowizja bankomatu. Np. Twój bank może potrącać Ci 10pln od
    wypłaty za
    granicą, a dodatkowo bankomat może pobrać Ci jakąś prowizję. Ta "jakaś" prowizja
    bankomatu zawsze
    jest wyświetlana podczas dokonywania wypłaty. Nie są to wielkie kwoty, równowartość
    np 3-5pln od
    wypłaty. Faktem jest jednak, że nie każdy bankomat jest bezpłatny (pomijając prowizje
    Twojego banku
    od takiej transakcji) w użyciu. Jednak na kilkaset wypłat gotówki z bankomatu za
    granicą, taki płatny
    bankomat przytrafił mi się tylko raz - w Meksyku.