  • Data: 2009-12-19 06:04:05
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.09 00:01, pmlb pisze:
    > Trolu...
    > "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > On 18 Gru, 23:10, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
    >
    > A gdzie przelewy kilkugodzinne (max jednodniowe) ? Nie ma ?
    > Po co? Uzasadnij potrzebe takowego.

    Uzasadnienie masz poniżej.

    -------------
    > Oj misu, misu... ty nawet nie wiesz co to czek.
    > Czeki byly, sa i beda!
    > Czeki sa nieocenione w 1000 przypadkow.
    > Np. W UK szkoly maja zakaz przyjmowania gotowki z powodow latwych do
    > wywnioskowania. Szkoly nie maja terminali na karty, jedynie pozostja
    > czeki - to jeden z 1000 przykladow dlaczego czek jest wspanialy.
    > Czek mozna wsadzic w koperte i wyslac! Bez obaw, ze ktos ukradnie, bo i
    > tak go nie zrealizuje.
    > to idealna forma wyslania komus pieniedzy. Masz przyklad nr. 2 z 1000
    > znaleziony w ciagu 25 sek.

    RE-WE-LA-CJA.
    "Idealna forma wysłania pieniędzy" ROTFL.
    Tyle, że to samo w PL robi się za pomocą przelewu bankowego.
    I popatrz, nie trzeba go wkładać do koperty, nie ma obawy, ze go ktoś
    ukradnie.

    Wymyśl coś jeszcze o zaletach czeków.
    Aaaa, wiem, w UK poczta dochodzi szybciej niż przelew :D.

    > nikt im za to niczego nie nalicza. Kart kredytowych też nie trzeba
    > spłacać - bo i po co skoro żadnych odsetek sie nie nalicza.
    >
    > Nie splaca sie kart kredytowych ale kredyt wziety za pomoca karty.
    > Ty bna grupie banki jestes i tego nie wiesz? To zaczyna mnie nie dziwic,
    > ze bulisz bankowi ile wlezie i jeszxcze klaszczes, jak ty karte
    > kredytowa splacasz:)))
    > Ja splacam wziety kresdyt a nie karte:)
    > I to prawda, poniewaz karty kredytopwej sie nie splaca jest wydawana za
    > darmo i nie ma zadnych kosztow zwiazanych z jej posiadaniem nie ma tez
> [...]

    Tak, tak, a "late payment fee" na KK nie występuje? Zapewniam Cię, że
    wyjdzie dużo wyższa, niż gdyby naliczyli karne odsetki za kilka dni
    spóźnienia.
    LOL

    --
    Pete