  • Data: 2009-12-20 00:53:10
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:hgjmg4$1345$1@opal.icpnet.pl...

    > oj uwierz mi, ze nie

    > w RP założysz konto nie mając jakiegokowliek dochodu, mozesz zalozyc konto
    > i nigdy na nie nic nie wplacic...wot taka demokracja ;-)
    > konieczny jest TYLKO dokument tożsamości, jeżeli go nie masz to nawet z
    > milionem w kieszeni konta nie zalozysz!

    A kto ci powiedzial, ze musisz dokumnetowac dochod w UK?
    Jest pytanie czy masz dochod, jak wyzej wyjasnilem tylko wluczenga nie ma
    dochodu!
    Bo za cos placisz za dom - jak nie ty to mamam za ciebie, to juz jest
    dochod!
    Jestes na zasilku tez jest dochod.
    Nikt ci nie kaze tego weryfikowac tylko odpowiedziec na pytanie,
    Jesu w Polsce traz ludzie tak logicznie mysla? To chyba nie dziwne, ze
    Kaczor Donald (disneyland) rzadziw w polsce:)))