  • Data: 2009-12-20 01:23:29
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > w Polsce istnieja dwa adresy: 1 zameldowania - w zasadzie kazdy go ma,
    > jest w dokumentach

    Ehhhh, no widzisz, moze to moj blad, ze niedopisalem, ze bank w UK nie
    wymaga adresu zameldowania tylko adres do korespondencji.

    > 2. zamieszkania - mozesz mieszkac gdzie chcesz i nie musisz niczego
    > bankowi udowadniac

    No jak, sam napisales, ze masz w papierach adres zameldowania!
    Jak rozumiem adres zameldowania jest w jakis sposob prawnie udowodniony -
    tak?

    > np. ja mam (od wielu lat) inny adres zamieszkania (wiele razy sie
    > zmienial) niz zameldowania, przy podpisaniu umowy w banku, podaje
    > korespondencyjny i tam trafia cala korespondencja od banku

    Ale czy bank musi znac twoj adres zameldowania?
    Widzisz piszesz o komplentnie innej sprawie.
    ja mowi, ze w Uk bank chce dowou, ze jestes pod adresem korespondencyjnym
    nie chca w Uk od ciebie adresu zameldowania!

    > nie rozumiesz najprostszej rzeczy, KAŻDY może podac w umowie zupelnie
    > dowolny adres (korespondencyjny) i bank wysle tam wszelkie papiery
    > (poczta, kurierem...), dane osobwe itp... to w interesie klienta jest, aby
    > podac wlasciwy adres = taki, pod ktorym sie przebywa (nie musisz
    > mieszkac), ale jezeli zechce to moge podac adres zupelnie przypadkowej
    > osoby i bank tam wysle dokumenty - to bedzie moj problem, ze wprowadzilem
    > bank w błąd

    No brawo - wreszcie!
    W Uk podajesz adres do korespondencji. Bank nie chce wysylac karty, pinu
    ksiazeczki czekowej z twoimi danymi na adres "przypadkowy" dlatego prosi cie
    o pokazanie dowodu, ze kaktycznie tam przebywasz.
    Ot taka polityka banku by go nie opisali w polsce, ze skle papiery byle
    gdzie nawet do budy dla plsa jak w polsce... Widac banki w polsce sa
    niezle... swoje papiery wysla byle gdzie - ciekawe czy jak podasz adres
    korespondecnji smietnik to tez tam wysla?:)))
    Widac w UK sie troche wiecej cenia i papierow byle gdzie nie posla...

    > tylko po co mialbym to robic?

    Otoz to!
    W Polsce masz adres zamelfowania czyli potwierdzony!
    A jak wyglada sprawa z obcokrajowcem ktory nie ma adresu zameldowania w
    Polsce, czy otworzy konto na adres korespondencyjny?