eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwybor miedzy mBankiem a Multibankiem - kredyt hipoteczny w grupie BRE › Re: wybor miedzy mBankiem a Multibankiem - kredyt hipoteczny w grupie BRE
  • Data: 2008-08-28 09:33:59
    Temat: Re: wybor miedzy mBankiem a Multibankiem - kredyt hipoteczny w grupie BRE
    Od: "Marek" <n...@m...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy z doświadczenia może ktoś doradzić, który kredyt wybrać?
    Doswiadczenia z Multi nie mam wiec nie potrafie powiedziec ale doswiadczenie
    z mBankiem niestety mam i niestety bardzo zle wiec nie polecam. Balagan
    (delikatnie mowiac) w centrali w Lodzi, zgubili dokumenty, ktore zalaczylem
    do wniosku i cala procedura wydluzyla sie do ponad miesiaca przez co o malo
    nie stracilem mieszkania (z winy banku przekroczylem termin umowy
    przedwstepnej mimo ze byl naprawde dlugi). Na koniec nikt nawet nie
    powiedzial przepraszam... Przy pierwszej dogodnej okazji im podziekuje i
    przeniose sie gdzies indziej.