eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyciąg elektroniczny w PolbankuRe: wyciąg elektroniczny w Polbanku
  • Data: 2009-09-17 10:21:47
    Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):

    > Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy została zastrzeżona - spróbowałem
    > zapłacić za allegro. Ku mojemu zdziwieniu - przeszło. Telefon na
    > infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie wydawany duplikat o tym samym
    > numerze, więc nie mogliśmy jej zablokować"

    Nie dziwne: w takim Citi ;-) jak zamawiasz duplikat, to też masz
    dokładnie to samo. Ale fakt, że od niedawna po zamówieniu duplikatu
    blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej
    karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1