  • Data: 2010-10-07 20:05:26
    Temat: Re: wyjazd do Stanów-co z pieniędzmi
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > a to dlatego, ze rano mozesz wyjsc z hotelu zatrzaskujac drzwi za soba i
    > nawet nie mowiac do widzenia pani w recepcji.

    Co to za argument? Ze stacji też mogę odjechać po tankowaniu. A w
    Niemczech to niby nie mogę odjechać? A w Polsce nie mogę?

    > j.w.
    > ale za to masz zawracanie głowy rano kiedy trzeba zapłacić
    > i zwykle sie okazuje, ze rano to wszyscy o tej samej porze chca
    > wyjechac, a pani biedna sama i kolejka jak cholera.

    Ja po prostu płacę przy śniadaniu. No tak, a ale przecież w Niemczech są
    śniadania w hotelach... :-)

    > Robiąc zakupy w internecie tez wole zapłacić z góry i niech mi kurier
    > zostawi to gdziekolwiek i nie zawraca d... z zapłatą za pobraniem.

    No zdecydowanie tak - zwłaszcza, że zwykle jest jeszcze do tego taniej z
    góry. :-)

    > Nie nie nie.
    > Pan sie nie pyta ile chcesz kupic sera tylko jaki "banknot" zostawiasz w
    > zastaw.

    Ja nie zostawiam nic w zastaw. Ja płacę za benzynę. Dystrybutor wydaje
    mi dokładnie tyle, za ile zapłaciłem, a ja sobie spod niego spokojnie
    odjeżdżam, w ogóle nie wracając do kasy.

    > przychodzisz do sklepu, pan sie pyta ile chcesz zostawic zaliczki a ty
    > do niego, pół kilo sera. To co sie dziwisz, ze patrzy na ciebie jak na
    > psychicznego.

    Ty naprawdę uważasz za dziwne, że w sklepie sprzedającym towar X, mówię
    że chcę n sztuk/litrów/kilogramów towaru X?
    Dziwne to by było, jakbym poprosił o 5 sekund sera. Nie jest natomiast
    dziwne, że u sprzedawcy sera chcę zostawić zapłatę za - dajny na to -
    20dkg sera.

    --
    MiCHA