  • Data: 2009-02-23 21:11:10
    Temat: Re: wywoluje grupowa wrozke ;] - ceny mieszkan po...
    Od: MM <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowicki pisze:
    > Ta zbieżność jest przypadkowa, tzn. Angela nakazała Donaldowi wcisnąć pedał
    > gazu do oporu

    To Angeli trzeba przyznać. Ma bardzo dobrze ułożonego premieru Tusku.

    > Tak więc wejście do euro jest samograjem sondażowym dla
    > Kaczyńskich

    Cholera, nie przypominaj mi o tych socjalistach przebrzydłych,
    leninowsko-marksistowskich doktorkach. Że też nie możemy mieć porządnej
    siły antyunijnej. Takie małe Czechy a mają tak wielkiego prezydenta. Eh.

    > - masy dostaną po kieszeni, po raz kolejny. Ale spekulanty,
    > swołocze, obejdą się smakiem. Jednak zanim wejdziemy do strefy, musimy
    > przejść przez czyściec ERM2. A tu dzisiaj piszą, że NBP jednak będzie
    > uwalniał rezerwy dla podtrzymania kursu złotego :(
    > Albo im na mózg padło, albo planują kolejny numer przeciwko zachodnim
    > bankierom...

    Niech uwalniają, trzymam kciuki. Teraz uwolnią, nie starczy na trzymanie
    kursu w czasie ERM2 i może przynajmniej nie wejdziemy do Junii. Im
    szybciej ten cyrk splajtuje tym szybciej mamy szansę na coś normalnego.
    Ja się z kryzysu cieszę. Niech Junia gasi pożar benzyną, szybciej i
    bardziej widowiskowo będzie.

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl