  • Data: 2008-07-20 16:02:22
    Temat: Re: zalegla zaplata za hotel karta kredytowa jak?
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora

    news:m33am4llsu.fsf@maximus.localdomain...
    > "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> writes:

    /.../

    > No jasne, wszystko po to by zaplacic za noc w hotelu. Moze lepiej
    > kupic samolot i poleciec zaplacic osobiscie? Bez przesady.

    Weź, napiszę że nie ma czym się martwić, a tu za parę dni kolejny post, że
    ktoś ściągnął kasę z karty i wina forumowiczów ;). A nie chciało mi się
    tłumaczyć, jak sprawdzać pochodzenie maila, bo to trochę OT.

    To już lepiej dane karty przefaksować, przynajmniej wiesz, że doszło gdzie
    trzeba. Niech @Pawel odpisze, że dane karty posłał na nr faksu, i tyle.
    Ważne żeby na faksie opórcz danych karty był przedmiot zapłaty, data oraz
    czytelny podpis.

    k.