  • Data: 2008-07-20 18:17:15
    Temat: Re: zalegla zaplata za hotel karta kredytowa jak?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> writes:

    > Weź, napiszę że nie ma czym się martwić, a tu za parę dni kolejny
    > post, że ktoś ściągnął kasę z karty i wina forumowiczów ;). A nie
    > chciało mi się tłumaczyć, jak sprawdzać pochodzenie maila, bo to
    > trochę OT.

    To bez znaczenia, biorac pod uwage ze to jest rzeczywista naleznosc.
    Istotny jest list do hotelu, nie?

    > To już lepiej dane karty przefaksować, przynajmniej wiesz, że doszło
    > gdzie trzeba. Niech @Pawel odpisze, że dane karty posłał na nr faksu,
    > i tyle. Ważne żeby na faksie opórcz danych karty był przedmiot
    > zapłaty, data oraz czytelny podpis.

    Podpis to podpis, co kto z niego odczyta to jego :-)
    Oczywiscie, faks tez pewnie bedzie dobry, ale dla bezpieczenstwa jest
    (pomijalnie akurat) gorszy - transmisja tak samo nie jest szyfrowana,
    a przeczytanie faksu nie zostawia sladow takich jak zwykle w przypadku
    emaila.
    Jeden diabel tak naprawde.
    --
    Krzysztof Halasa