  • Data: 2003-10-09 20:01:43
    Temat: Re: zalozmy taka sytuacje...
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns940FAA189684Emierzwojpocztaonetpl@213.180.12
    8.20...
    > czesc;
    >
    > ktos ma mi przelac pieniadze na moje konto z innego banku. Idziemy razem z
    > tym "ktosiem" do jego banku i on przy mnie wykonuje eliksir na moje konto.
    > Wrecza mi potwierdzenie jako dowod i sie rozchodzimy. Ale on wraca i
    > jeszcze przed sesja elixiru wychodzacego z moimi plecami odwoluje ten
    > przelew. Rezultat - ja nie dostaje pieniedzy.
    >
    > Pytanie: czy takie odwolanie jest mozliwe?

    jeśli przelew zostanie wypełniony na standardowym druku (taki 4 stronicowy
    samokopiujący) i zostanie podstemplowany stemplem dziennym przez pracownika
    banku i zostanie Tobie wydany odcinek C (ma kolor zielony), to jest to
    potwierdzenie na 100%, że ten przelew został zrealizowany. Obowiązkiem
    pracownika banku jest, przed wydaniem potwierdzenia, sprawdzenie zgodności
    podpisu i/lub stempla na przelewie z kartą wzorów podpisów oraz sprawdzenie
    czy na obciążanym rachunku są wolne środki.