    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: zamiast podwyzki vatu...
    Date: Mon, 09 Aug 2010 12:58:14 +0200

    sys29 wrote:

    > rodzina.
    >
    > Niestety totus, powinno być tak, jak napisałeś, a jest inaczej.
    > Szkoły zamiast tylko uczyć zabierają się także za wychowywanie dzieci
    > .. i to jest okropne, bo mieszają młodym w głowach. Dlatego IMHO Dominik
    > ma rację wyrażając niezadowolenie z powodu prób wciskania uczniom
    > poglądów, że np. homoseksualizm jest czymś normalnym.
    > Z tego samego powodu nie podoba mi się nauczanie religii w szkołach.
    > Praktyka niestety jest taka, że lekcje religii stają się elementem
    > wychowania, a alternatywna nauka etyki jest fikcją.

> [...]
    Moje doświadczenia z wychowaniem mojego syna są inne. Ja jestem agnostykiem
    i tak go wychowałem, na obraz i podobieństwo swoje, i żaden katecheta nie
    zmienił tego. O homoseksualizmie mu powiedziałem, że to nie jest kwestia
    wychowania tylko wrodzona, jak kolor oczu. Odpowiednio to umotywowałem. Mój
    syn ma już ponad 20 lat i jakoś tego poglądu nie zmienił. Od szkoły
    oczekiwałem by przekazała mu fakty, czyli rzeczy udowodnione empirycznie.
    Światopoglądem swojego dziecka się sam zająłem.