  • Data: 2003-08-12 12:48:34
    Temat: Re: zamknięcie konta w KBSA
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> writes:

    > ale przecież owe obciążenia nie są przypadkowe. Pisząc "zadbać" mam na
    > myśli konieczność pozostawienia kwoty, która pokryje obciążenia.
    > Przecież klient wie (lub łatwo może się dowiedzieć), za co kartą czy
    > czekiem płacił i co jeszcze nie zostało rozliczone.

    Musialby kolekcjonowac kwity, a i tak ktorys moze sie np. zgubic.
    Obciazenia moga byc sprzed kilku miesiecy nawet, a kursy walut zmieniaja
    sie w czasie. Do tego dochodza odsetki, byc moze na + i -.
    Kto by to policzyl?

    Poza tym tych obciazen jeszcze, jak rozumiem, nie ma (bo gdyby byly,
    zostalyby natychmiast rozliczone). Klient moze wiec w tym czasie robic
    z pieniedzmi co mu sie podoba, srodki maja byc w momencie rozliczenia
    (+ ew. odsetki ustawowe w razie problemu ze splata zobowiazan).

    Owszem, klient moze wykazac dobra wole (albo raczej mierne zainteresowanie)
    i zostawic iles tam pieniedzy na koncie. Ale nie widze nic, co by go do
    tego zobowiazywalo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator