  • Data: 2003-08-12 09:06:19
    Temat: Re: zamknięcie konta w KBSA
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Aug 2003 14:55:44 +0200, Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >Obciazenia sa zmienne w funkcji czasu. Bank, po obciazeniu karty, moze
    >przeciez zazadac splaty od (bylego) klienta.

    ale przecież owe obciążenia nie są przypadkowe. Pisząc "zadbać" mam na
    myśli konieczność pozostawienia kwoty, która pokryje obciążenia.
    Przecież klient wie (lub łatwo może się dowiedzieć), za co kartą czy
    czekiem płacił i co jeszcze nie zostało rozliczone.

    Co do reszty (i w zasadzie co do powyższego również): oczywiście tak!
    --
    Jarek Andrzejewski