  • Data: 2009-12-28 11:45:49
    Temat: Re: zarabianie w euro
    Od: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ze swojej strony napiszę tylko tyle:
    > jeżeli będziesz zarabiał dużo tego euro (dużo - pojęcie względne, wiem) i
    > masz świadomość, że prędzej czy później zarobione pieniądze zamienisz na PLN
    > to:
    > 1. nie zakładaj konta w mBanku ze względu na kiepskie względem kantorów
    > kursy wymiany walut
    > 2. problemowy dostęp do kasy
    > 3. załóż sobie konto w BZ WBK albo ING

    1. Produkty BRE mają i tak jedne z lepszych kursów na rynku. No może PEKAO SA ma
    minimalnie
    lepsze, nie wiem jak Alior.
    2. Dla niego nie jest problemowy, jeśli chce korzystać z EUR na terenie Niemiec - ma
    darmowe
    wypłaty VC walutową z mBanku
    3. Tak, tyle że mBank jest w tej chwili najbardziej wypośrodkowaną opcją w jego
    przypadku. WBK
    jest niezły, ale ma znacznie gorsze kursy od BRE. Autor nie napisał, że będzie w
    Polsce co miesiąc by
    latać do kantoru z wymianą gotówki...

    Jeszcze z innych opcji jest Eurokonto w EUR i VC do niego, ale mają spore opłaty za
    wypłatę gotówki
    z bankomatu (bodajże 3% min 7pln), WBK ma jednolitą opłatę 1.5 EUR z wypłaty
    ichniejszym MC (ale
    kiepskie kursy walut przy wymianie EUR - PLN).

    Stąd na moje mBank. Idealny bylby MultiBank, gdyż ma oddziałe, ale nie mają jeszcze
    VC walutowej.