    From: "Marcin" <n...@n...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zdolnosc kredytowa
    Date: Thu, 12 Nov 2009 13:17:04 +0100

    Witam

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-023482.12082612112009@news.onet.
    pl...

    > Ale w takich wypadkach likwiduje sie DG.
    > Nie placi sie wiec ZUSu,

    O ile 'pracodawca' samozatrudnionego pewnego dnia powie:
    mamy ciezka sytuacje, to sa twoje pieniadze za cala wykonana
    prace, od jutra jednak nic nie rob. To masz racje.
    Ale jezeli bedzie przeciagal platnosci az w koncu nie zaplaci.
    To 'samozatruniony' moze skonczyc wspolprace w sytuacji
    gdy 'pracodawca' jest mu winien znaczna sume, ZUS trzeba
    bylo przez caly czas placic, VAT tez a teraz moze nie byc
    od kogo odebrac tej kasy bo przeciez i u 'pracodawcy'
    pierwszenstwo maja ZUS, US, pracownicy, banki a dopiero
    gdzies na koncu kontrahent.

    > za to dostaje sie zasilek. Przez pol roku.

    To tak jak przy pracy na etacie. A i czasami za zwolnienie
    mozna odprawe dostac (raczej wielkie firmy).

    > Jak wiec skomentujesz ten drugi przypadek. Polbankowy?
    > Dziewczyna byla w znacznie lepszej sytuacji, bo miala dochody z kilku
    > zrodel.
    > Ale tych zrodel bank nie chcial brac pod uwage.

    Nie mam pojecia dlaczego Polbank nie chcial. Ale jezeli ich system
    do wyliczania zdolnosci kredytowej wyglada tak samo jak
    WWW to mnie tam nic nie zdziwi:)

    Pozdrawiam,
    Marcin