  • Data: 2009-11-09 17:28:48
    Temat: Re: zenada
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vanbasten wrote:

    > powiem ci jak ja bym widzial dzialalnosc ministerstwa zdrowia w przypadku
    > braku dostepnosci jakiegokolwiek produktu na rynku... braku spowodowanego
    > niechecia producenta do dealu z kimkolwiek innym niz rzadami... staral bym
    > sie wynegocjowac kontrakt dajacy mi mozliwosc zakupu specyfiku w ilosci
    > przewidywanego zapotrzebowania na nia... i monitorowalbym zbyt towaru...
    > decyzje o zakupie kolejnych partii towaru uzaleznilbym od wyniku
    > monitoringu... nie rozumiem tematu "bujania sie samemu z towarem"...

    Nie problemem są pieniądze na zakup szczepionki czy jej magazynowanie.
    Chodzi o skutki uboczne szczepionki. Do kogo pójdzie rodzina zeszłego
    zaszczepionego? No do państwa. A czy państwo jest winne? Oferta jaka jest na
    rynku w takim jest stadium, że żaden producent nie chce wziąć
    odpowiedzialności za to co się stanie z jego klientem. Dlatego chcą
    handlować tylko z rządami. Szczepionka nie nadaje się by w normalnym trybie
    wprowadzić ją na rynek. Boją się odszkodowań. Robią co mogą by wzmóc presję.
    Mnie zasadniczo jest to obojętne. Ja się nie szczepię. A na koniec. Gdyby to
    ode mnie zależało tobym zlikwidował ministerstwo zdrowia i tak bym widział
    jego działalność.