eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiżenada w Polbanku! › Re: żenada w Polbanku!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: żenada w Polbanku!
    Date: Wed, 05 Jan 2011 17:46:36 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 27
    Message-ID: <ig279e$1l0a$1@opal.icpnet.pl>
    References: <ig02g1$2dq7$1@opal.icpnet.pl> <ig22fd$ff4$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: d88-248.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1294245998 54282 77.65.88.248 (5 Jan 2011 16:46:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jan 2011 16:46:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ig22fd$ff4$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110105-1, 2011-01-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543949
    [ ukryj nagłówki ]


    > Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel człowieka, który pisze "żenada w
    > Polbanku", wrzuca inwektywy "półbank" a potem zakłada tam konto.....
    > Ech,..,
    > piona

    żenujące było to, że idzie klient do placówki banku a tam pracownicy
    kłócą się między sobąkto ma rację, wszystko inne jakoś potrafię
    zrozumieć ;-/

    zwyczajnie niepojęte dla mnie jest, że pracownicy jednej firmy robią
    swojemu pracodawcy taki zły PR, jak mogą dogadać się z klientem skoro
    nie potrafią porozumieć się między sobą?

    oferta Polbanku nie jest zła, gdyby taka była to nie korzystałbym z jego
    usług, na potępienie zasługuje fakt w jaki sposób postępują jego pracownicy

    ale może to ja tylko mam takiego pecha i to zawsze w tej samej placówce,
    jak byłem tam ostatnio to przyszedłem 30 min. po otwarciu i musiałem
    poczekać na pracownika, który był "w terenie" bo nikt inny nie potrafił
    mi wydać wniosku o kartę, poczekałem sobie i zobaczyłem jak ww.
    pracownik wkracza do placówki z torbą z zakupami z pobliskiego
    spożywczaka ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1