  • Data: 2011-01-05 23:56:40
    Temat: Re: żenada w Polbanku!
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piona <e...@w...pl> napisał(a):

    > Zawsze mnie zastanawia jaki jest cel człowieka, który pisze "żenada w
    > Polbanku", wrzuca inwektywy "półbank" a potem zakłada tam konto.....
    > Ech,..,
    > piona

    Ja to widzę trochę inaczej. Po pierwsze zgodnie z chronologią zdarzeń:
    RobertS najpierw założył konto w Polbanku, później został zmuszony przez
    bank do jakiejś określonej procedury, po czy odkrył, że bank nie jest w
    stanie jej przeprowadzić z zadowalającym SLA /bo albo nie działa ona w ogóle
    albo pracownik jest niekompetentny i nie jest w stanie jej wykonać/ i w
    efekcie jako Klient to krytycznie ocenia.
    Szczególnie że nie nabluzgał na bank, tak na rympał, tylko szczegółowo
    opisał przebieg zdarzeń. Po to jest ta Grupa!
    Oczywiście są osoby które jeśli cos wybrały to zawsze jest to super-hiper i
    będą wygłaszać peany pochwalne, nawet jak jest syf, bo jako nieomylnie
    wybrały to przecież najlepiej i musi być super, tylko po co komu opinia
    takich nieszczęśników?

    Miłego dnia
    Tomek

    PS. IMHO obiektywnie jest to jest żenada, że pracownik banku zmusza klienta
    do poświadczenia nieprawdy żeby zakończyć poprawnie procedurę narzuconą
    przez własną firmę.