eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiżenada w Polbanku!Re: żenada w Polbanku!
  • Data: 2011-01-06 00:05:51
    Temat: Re: żenada w Polbanku!
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (06.01.2011 00:56), Tomasz Opalski wrote:
    > PS. IMHO obiektywnie jest to jest żenada, że pracownik banku zmusza klienta
    > do poświadczenia nieprawdy żeby zakończyć poprawnie procedurę narzuconą
    > przez własną firmę.
    >

    Ale z drugiej strony - ten pracownik ma jakiś margines swobody i może
    podejść twórczo do tematu. W niejednym banku by powiedzieli "nie da się,
    proszę przynieść kartę".

    Tak jak w TP - z jednej strony głupio że doradzali mi podpisać cesję z
    samym sobą, ale z drugiej strony dzięki temu umowa cyrografowa na Neo
    skończyła się przed czasem i mogłem skorzystać z innego operatora/wybrać
    lepszą-aktualniejszą ofertę.

    Czyli każda wada jest w pewnym sensie zaletą.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1