eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizgubiona paywave a znalazcaRe: zgubiona paywave a znalazca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zgubiona paywave a znalazca
    Date: Mon, 16 Jan 2012 14:14:21 +0100
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <jf0l50$bm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <jevl6s$nvp$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <jevvb6$jqe$3@inews.gazeta.pl> <jf0l50$bm$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog Newsreader for Android
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.116.82.4
    X-Trace: 1326719663 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 195.116.82.4:62202
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:565504
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 16 Jan 2012 07:55:12 +0000 (UTC), " "
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Jeszcze raz...
    > PayWave masz? To że karta nie chce chip/pin, nie oznacz iż terminal
    nie
    > wykonuje autoryzacji/zapytania do Banku. >Pewnie nie raz się ono
    wykonało i nie

    Interesuje mnie tylko sytuacja, w której są pod rząd płatności
    bezstykowe do 50 PLN. Zrobiłem ostatnio kilka płatności pod rząd (na
    pewno więcej niż 5) i terminal nie pytał mnie jeszcze o pin. Mam na
    myśli konkretny terminal w konkretnym sklepie. Ktoś wcześniej pisał,
    że po kilku (2-3) powinna być wymuszona autoryzacja pinem (co brzmi
    logicznie), ale właśnie to się jeszcze mi nie zdarzyło, stąd moje
    wątpliwości. Żeby było ciekawiej, sprzedawca w tym sklepie już na
    mnie patrzy podejrzliwie, bo twierdzi że inne bezstykowe karty na tym
    terminalu mu nie działają, tylko moja (terminal ma tylko znaczek
    paypass). Zadzwoniłem do banku i zadałem pytanie: ile musi być pod
    rząd transakcji bezstykowych, żeby było wymuszenie pina. Po pół
    godzinie oczekiwania na konsultację telefonistki ze specjalistą,
    telefonistka stwierdziła, że nic jej nie wiadomo o takim mechanizmie
    (!), jeśli zgubię kartę i karta zostanie zastrzeżona to, cytuję, "
    karta nie zadziała nawet w offline'owym terminalu". Już nie chciało
    mi się jej dręczyć co przez to rozumie (skad terminal offlinowy
    "wie", że ta karta została zastrzeżona, skoro jest offline'owy) i
    dałem spokój. Ewidentnie widać, że telefonistka jedyne co ma świetnie
    wyszkolone do przekazania to to, że karta nie zadziała i już. Bez
    szczegółowego wyjaśnienia procesu.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1