  • Data: 2024-10-23 23:27:52
    Temat: Re: zloto
    Od: Krzysztof Hałasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale tych okrętów nie ma znowu tak wiele, więc nie wiem czy można
    > liczyc na zniszczenie wszystkich rosyjskich ICBM ...

    Próba zniszczenia rosyjskich ICBMów mogłaby zostać podjęta tylko
    w przypadku ich odpalenia (np. części) lub gdyby coś takiego mogło
    nastąpić za chwilę.

    Ale w drugą stronę to tak może nie działać - Rosja mogłaby próbować
    zniszczyć amerykańskie ICBM - i ogólnie zasoby tego typu -
    w warunkach pokoju (takiego, jaki mamy teraz). Kwestia różnic
    ustrojowych.

    > Reagan próbował. A teraz jest dużo później, i rozwój był.

    Ale fizyka się nie zmieniła.

    > W Rosji ... niby nie wykluczone. Tylko po co? aby zdobyć USA?
    > do zdobycia ciągle daleko, poza tym mocno skażony teren to będzie.

    Nie żeby zdobyć. Żeby uzyskać dominację militarną.

    > A tu jeszcze inni gracze - zredukuje sie Rosja o połowę, to Chinczycy
    > przyjdą na gotowe :-)

    Wątpię - tak może być w warunkach pokoju, ale Chińczycy byliby
    w znacznie trudniejszym położeniu niż Rosja w przypadku totalnej wojny.

    > Ale ... jakby tak Putin dla przykładu zlikwidował Warszawę ... to
    > pomyśl jakie straty będą dla "Zachodu" akceptowalne ...

    Którego dnia? Drugiego - Berlin? Trzeciego - Paryż? Czwartego -
    Nowy Jork?

    To już było przerabiane.
    --
    Krzysztof Hałasa