  • Data: 2002-05-22 12:32:23
    Temat: Re: złotówka
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Roman k. <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:005d01c200ee$74a85300$0102010a@dom...
    > From: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

    > Czyli dla Ciebie idealne rozwiązanie to: nic nie eksportujemy, tylko
    > importujemy i mamy złotówkę mocną że ha, kraj się bogaci a ludzie żyją
    > dostatnio.
    > A za co importujemy, jeśli można zapytać?

    Czyli dla mnie lepiej, zeby Rzad ustalil kurs dolara na 10 zlotych :) Wtedy
    bedzie mozna placic nawet 70% podatku i 300% akcyzy, a i tak bedzie sie
    oplacalo produkowac na eksport :) Tylko cholera kto splaci wtedy nasz dlug
    zagraniczny, ktory nadle wzrosnie 2,5 krotnie? No chyba, ze i tutaj decyzja
    Rzadu cos sie wymysli i sie zalatwi :) hehe

    Gdyby wszystko bylo tak piekne, to kraje na swiecie przescigalyby sie w
    dewaluowaniu swych walut. rzerabuialismy to juz kiedys i miejmy nadziej, ze
    juz to nie wroci :)

    Malin