eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)? › Re: zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
  • Data: 2006-04-07 21:31:18
    Temat: Re: zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
    Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek W. pisze 07-04-2006 14:01:
    > Witam,
    >
    > Chyba powoli dojrzewam do tej decyzji. Wykonuję sporo przelewów firmowych, jak
    sobie podliczę ich koszta.... to trochę tego jest.
    > Mój wybór padł na VW Direct. Mogę poprosić użytkowników konta o opinię o systemie,
    banku, sposobie reakcji na reklamacje?

    Koszt - 36 PLN rocznie, jeżeli chcesz token. System - rozumiem, że
    pytasz o obsługę online. Dość wygodny, podstawowa wada - w momencie
    zlecania przelewu czy zakładania zleceń nie widzisz stanu konta. Czasem,
    jak sie coś w systemie kaszani, podaje stan konta np. z poprzedniego
    dnia (i nie pomaga przycisk aktualizuj). Konsultanci dostępni pn-pt
    8-20, so - 9-14 (chyba, ale powinno być na stronie). Kilka kiksów
    konsultantów (dotyczy konta osobistego, ale to jedna linia obsługi) -
    zablokowali nie to polecenie zapłaty, o które prosiłem, przy zmianie
    numeru konta zlecenia stałego (bezterminowego) zmienili je jednocześnie
    na jednorazowe. Limity transakcji (jednorazowy, dzienny; dla IVR i www)
    łatwo zmienialne (wystarczy wysłać prośbę z poziomu www). Karta - nie
    korzystam, trudno powiedzieć. Reklamacji - na szczęście nie miałem.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk