eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)? › Re: zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
  • Data: 2006-04-09 17:49:36
    Temat: Re: zmiana mBiznes Konto na .... VW Direct (Plus Konto Biznes)?
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> wrote in
    message news:e15kae$u5a$1@opal.icpnet.pl...
    Witam,

    > Chyba powoli dojrzewam do tej decyzji. Wykonuję sporo przelewów
    > firmowych, jak sobie podliczę ich koszta.... to trochę tego
    > jest.
    > Mój wybór padł na VW Direct. Mogę poprosić użytkowników konta
    > o opinię o systemie, banku, sposobie reakcji na reklamacje?

    Rozumiem, ze skoro z mBanku to do DG ?
    Zdecydowanie polecam. VW ma swoje wady - sam o niektorych
    pisalem - ale w sumie odkad system jest praktycznie on-line
    (w godzinach pracy banku :-) ) to wszystko da sie zniesc.
    Polecam tylko zalozenie dwoch kont: firmowego (plus-konto)
    bez karty i prywatnego z darmowa karta debetowa (do 400 zl
    b. niska a powyzej zerowa prowizja od wyplat gotowki
    w *dowolnym* bankomacie).
    Prywatne najlepiej od razu w obu wariantach - direct za
    5 zl/mies - i darmowego plusa, ze wzgledu na wysokie
    oprocentowanie. Poniewaz przelewy wewnetrzne chodza
    (w dzien...) on-line, nie musisz miec osobnej karty do
    wyplat w koncie firmowym (bo platna).

    Lacznie kosztuje to tyle co za token do firmowego (36/rok)
    i miesiecznie 5 zl (za prywatne), a jednoczesnie masz
    karte, ktora mozna placic i za firmowe wydatki (do kpir
    jako gotowkowe).
    No i zakladanie nie trwa tygodniami :-))

    witrak()