    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
    Date: Thu, 23 Jul 2009 02:05:23 +0200

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    news:h47cfg$rtr$1@news.onet.pl...
    | Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | Przecież nie bedę pierdolił w idisz czy aramejskim, jak jakiś bolszyj
    | sławak, lub inne zbłąkane pachole żydowskiej dziwki która okrada ludzi z
    | dobytku. Jestem Polakiem i mówię po polsku.

    bardzo zacne języki, znacznie starsze niż nasz rodzimy polski, greka czy też
    łacina.
    W aramejskim pisano Stary Testament, a w koine (uliczna greka) - Nowy.
    Zatem - więcej szacunku proszę :);)

    a HGW nawet szkoda wymyślać, bo tylko o antysemityzm będzie Cię można przy tych
    wypowiedziach oskarżyć, a ponieważ nie jesteś z Radyja - to możesz beknąć ;)
    Poza wszystkim - od dawna to powtarzam i radzę przyjąć naprawdę wszystkim do
    wiadomości: Polska była najpotężniejsza w czasach tolerancji. Ksenofobia
    prowadzi do nikąd.
    A jeśli jeszcze popatrzymy na naszą naukę i kulturę [choć to trochę masło
    maślane] - i wyjmiemy ze wspólnego worka dorobek innych nacji - to ile nam
    zostanie?
    A ten dorobek tworzyli ludzie, którzy z przekonania stawali się bądź Polakami
    bądź obywatelami polskimi.
    Jakoś przedziwnym trafem najmniej tutaj naszych wielkoruskich sąsiadów -
    pomijając ich przywileje w ostatnich dziesięcioleciach, a szczególnie ostatnim
    XX-leciu :(
    Barbara