eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilogReklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilog
  • Data: 2008-02-29 10:37:19
    Temat: Reklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilog
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzisiaj otrzymalem pisemna informacje, ze zlozona reklamacja zostala
    rozpatrzona pozytywnie.

    Sprawa dotyczyla frauda z mojej KK (ktos zrobil zakup MO/TO w Vodafone UK).

    Co do samej reklamacji to od razu po jej zgloszeniu kwota ta jest
    "zdejmowana" z rachunku i nie trzeba nic placic. W moim przypadku zakup
    ten zostal nawet zdjety z wyciagu (fraud mial miejsce 3 wrzesnia, a
    wyciag wygenerowal sie 5 wrzesnia) tzn. byl tam widoczny ale kwota do
    splaty zostala o niego pomniejszona.
    Ciekawostka to czas rozpatrzenia reklamacji - zostala zlozona 06
    wrzesnia 2007 r., a odpowiedz przyszla w lutym :)

    Tak czy inaczej widac, ze Multi rozpatruje takie reklamacje na korzysc
    klientow. Innymi slowy kolejny + dla tego banku.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1