eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja transakcji kartą w bankomacieReklamacja transakcji kartą w bankomacie
  • Data: 2002-07-14 08:30:33
    Temat: Reklamacja transakcji kartą w bankomacie
    Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W lutym tego roku kartą PKO Express próbowałem wypłacić 200 PLN w bankomacie
    BGŻ S.A. w Krakowie. Transakcja się nie udała ale konto zostało obciążone.
    Reklamowałem transakcję w oddziale PKO prowadzącym ROR i została warunkowo
    uznana. Jednak w czerwcu otrzymałem pismo, z którego wynika, że "z dokumentów
    bankowych otrzymanych z banku rozliczającego bankomat wynika, że transakcja
    przebiegła prawidłowo".

    Co radzicie? Pieniędzy bankomat mi nie wypłacił, PKO BP S.A. się na mnie
    wypina, BGŻ prawdopodobnie też (jeśli wierzyć pismu). Czy reklamować
    bezpośrednio w BGŻ S.A.? Jeśli tak to do jakiego Departamentu / Zespołu
    kierować pismo z reklamacją?

    Z góry dziękuję
    Witek

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1