eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRelamacja w LukasieRelamacja w Lukasie
  • Data: 2007-09-18 13:23:25
    Temat: Relamacja w Lukasie
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MrMrooz <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Michał R. <m...@s...pl> napisał(a):
    >
    > > Witam
    > > Właśnie zadzwoniłem na infolinię Lukasa chcąc złożyć reklamację.
    > > Telefonistka powiedziała że są 2 metody:
    > > 1) przez obsługę klienta i musi mnie gdzieś przełączyć - ale to już pan
    musi
    > > mieć ułożoną treść reklamacji
    > > lub
    > > 2) przez pocztę z poziomu konta.
    > > Wybrałem opcję 2-gą. czy jest ona rzeczywiście równoważna z opcją 1) lub z
    > > wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym
    rozmawiał
    > > z człowiekiem
    > To pewnie zależy od tego co konkretnie reklamujesz - ewidentny błąd czy też
    > nie. I przesadzała z tą ułożoną treścią reklamacji - kiedyś miałem podwójne
    > obciążenia za płatności kartami/wypłaty z bankomatów. Telefon, krótka
    rozmowa
    > z konsultantem, przyznali rację, chyba nawet tego samego dnia sprawa była
    > wyjaśniona. Nie korzystałem z opcji poczty wewnętrznej.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał M
    >
    mailem tez sie da. zglosilem niesluszne obciazenie z tytulu wyplaty z
    bankomatu euronetu w placowce przy Hali Mirowskiej, po godzinie oddali.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1