  • 1. Data: 2006-03-29 16:39:51
    Temat: Roznice miedzy "opisem blokady" a "miejscem transakcji" na KK mBank
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Tak mnie zastanawia. W "opisie blokady" w "blokadach" jest:
    "LIDL 1074 KONCENTRATOR SZCZECIN"

    Po rozliczeniu transakcji w "miejscu transakcji" w "operacjach
    biezacych" pojawia sie "LIDL 1074 KASA 3"

    Czy ktos tam siedzi w lidlu i recznie koryguje na koniec dnia
    wszystkie transakcje? Jak sie nazywa takie stanowisko? Korektor
    transakcji? :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 2. Data: 2006-03-29 19:40:10
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Czy ktos tam siedzi w lidlu i recznie koryguje na koniec dnia
    > wszystkie transakcje? Jak sie nazywa takie stanowisko? Korektor
    > transakcji? :)

    Ty sie ciesz ze nie wyszło "LIDL, STRINGI DAMSKIE, 450 ZŁ"

    To byłby niezły żart ... nie ? :)
    --
    Krzysiek, Krakow