  • 1. Data: 2006-03-29 15:59:51
    Temat: Skrytka bankowa (KB) gdzie?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Bylem w KredytBanku...ale oni nie maja nawet do skrytek regulaminu....bez
    sensu, mam przyjsc , umowe wydrukuja i mam podpisac......bez sensu.
    Czy jakis inny bank oferuje skrytki?
    Warszawa
    Zoliborz

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-03-29 16:05:02
    Temat: Re: Skrytka bankowa (KB) gdzie?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek23 napisał(a):
    > Bylem w KredytBanku...ale oni nie maja nawet do skrytek regulaminu....bez
    > sensu, mam przyjsc , umowe wydrukuja i mam podpisac......bez sensu.

    Ale co jest bez sensu, bo nie nadążam?

  • 3. Data: 2006-03-29 17:00:43
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    To ze niema do wgladu regulaminu takiej uslugi.
    A jak po podpisaniu umowy po czasie jakims okaze sie ze jest regulamin i cos
    nie bedzie mi odpowiadalo?
    ja wiem niby wtedy moge rozwiazac umowe niby.....no ale wtedy...to moze byc
    juz po ptakach, a co po ptakach to sie domysl.
    Chodzi o to ze niema regulaminu uslugi konkretnej.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:e0eb5o$sst$1@news.elsat.net.pl...

  • 4. Data: 2006-03-29 21:51:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek23 napisał(a):

    > To ze niema do wgladu regulaminu takiej uslugi.

    Nie ma wglądu, czy nie ma regulaminu?

    > A jak po podpisaniu umowy po czasie jakims okaze sie ze jest regulamin i cos
    > nie bedzie mi odpowiadalo?

    Umowa określa warunki. Umowa określa czy istnieje regulamin. Jeżeli
    regulaminu w niej nie ma, to nie może on ni stąd ni z owąd pojawić. Po
    prostu.

    > ja wiem niby wtedy moge rozwiazac umowe niby.....no ale wtedy...to moze byc
    > juz po ptakach, a co po ptakach to sie domysl.
    > Chodzi o to ze niema regulaminu uslugi konkretnej.

    Skąd założenie, że każda usługa musi mieć regulamin?

  • 5. Data: 2006-03-29 23:28:35
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

    > Bylem w KredytBanku...ale oni nie maja nawet do skrytek regulaminu....bez
    > sensu, mam przyjsc , umowe wydrukuja i mam podpisac......bez sensu.
> [...]
    Szukaliśmy skrytki dla mojej firmy, w okolicach Targowej i różowo nie było.
    Z okolicznych banków, a jest ich tam sporo, na placu boju, z tego co mi
    mówiła dziewczyna która za tym biegała, zostały dwa - PKO BP, ale akurat
    wszystkie skrytki mieli zajęte i BPH tyle, że w oddziale na Kłopotowskiego,
    a nie na Targowej. Sprawdź w tych dwóch bankach, chociaż obstawiam, że jeśli
    w okolicy masz jakiś mały oddzialik, to też mogą nie mieć.
    Może Ci jeszcze przyjść poszukać regulaminu w necie i się z KB przeprosić :^)

    Miłego dnia
    Tomek