  • 1. Data: 2006-03-29 16:13:12
    Temat: mBAnk i Ładny Dom promocja - co za badziewie
    Od: q...@w...pl

    Witam.
    Własnie dostałem decyzje odmowna udzielenia kredytu.
    chciałem sfinansować 100% budowy
    zdolnośc kredytowa ok, warunki ok, wstepna analiza wniosku ok
    i co
    kupa

    okazało się że wymagali wkładu własnego 50%

    Rekalma o wspieraniu budownictwa zawatra w czasopismie Ładny Dom (nie
    kupie wiecej), to sciema. Werbuja mnóstwo klientów na ładne oczy a
    potem wybierają jakis Vipów z mnóstwem kasy lub jakimś mieszkaniu
    na sprzedaż a reszta- wypad

    Stać Cie na dom -hahaha

  • 2. Data: 2006-03-29 17:00:40
    Temat: Re: mBAnk i Ładny Dom promocja - co za badziewie
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    A z ciekawosci, w jakim miescie i jakie warunki kolega mial do kredytu?

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-29 19:01:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <q...@w...pl> wrote:
> [...]
    > i co
    > kupa
    >
    > okazało się że wymagali wkładu własnego 50%

    Hmmm - kto stwierdzil, ze zdolnosc kredytowa ok? Bank, czy ty, czy przy
    wstepnym podowaniu danych ak wyszlo?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 4. Data: 2006-03-30 09:07:09
    Od: q...@w...pl

    Witam
    emocje zeszły dzisiaj. jak piosałem wczoraj posta to mnie szlag
    trafiał bo wiosna idzie i chciałemzaczynać
    Chciałem buidować w Łobzie miasto 100km od szczecina
    Mbank "oddział" w Szczecinie
    zdolnośc kredytowa liczona w Expanderze
    Warunki mieli ok tj. 2,45%, 1% prowizji 0 za wcześń. spłatę
    chciałem 240.000 tys w chfna 30 lat wkład własny działka o wrt 36
    tys +10ys.

    jednym slowem jestem zdegustowany