eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSantander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche BankuSantander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku
  • Data: 2021-06-18 11:57:51
    Temat: Santander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dostałem nową kartę debetową, ale już nie "dożywotnio i bezwarunkowo"
    bezpłatną.
    Po sprawdzeniu rachunku, okazało się, że w styczniu naliczyli mi 6
    złotych opłat za prowadzenie.
    Zapytałem e-mailem. Odpowiedzieli, że zmieniły się warunki umowy.
    No to złożyłem oficjalną reklamację, albowiem mam na piśmie umowę
    gwarantującą mi bezpłatne i bezwarunkowe korzystanie z konta i karty
    debetowej. To było przed miesiącem. Teraz dostałem SMS, że rozpatrzenie
    reklamacji zajmie jeszcze trochę czasu, odpowiedź otrzymam niezwłocznie
    po zakończeniu analizy.
    Ile jeszcze może potrwać analizowanie umów przez prawników banku? :D
    No i jak przypuszczacie, jakie opcje bank będzie usiłował stosować, żeby
    wywinąć się z wykonywania umowy zawartej z klientem?

    --
    -
    Akarm
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1