    From: "Ag@a" <agata(wytnij_to)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Skandia-jak zrezygnować?
    Date: Thu, 17 Oct 2002 22:05:43 +0200

    Witam serdecznie!

    Piszę do Was pierwszy raz... mam problem.
    Od roku ubezpieczam się w Skandii (Ubezpieczenia na Życie z Funduszami
    Inwestycyjnymi Multiportfel R). Miesięcznie wpłacam 200 zł. Ponieważ
    sytuacja życiowa nie pozwala mi na kontynuowanie umowy, chciałabym ją
    rozwiązać.
    Czy wie ktoś może, jak wyglądają procedury i... najważniejsze... ile się na
    tym traci?

    Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Agata