  • 21. Data: 2011-06-05 10:21:29
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2011 20:53:40 +0000 (UTC), Joossef napisał(a):

    > Masz dobrze ustawione kodowanie.
    > Identyczne jak Niki, więc nie przejmuj się.

    Problem ma Niki bo pewnie jego kulawy czytnik nie rozumie poprawnego

    Kojer

  • 22. Data: 2011-06-05 10:55:35
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Niki" napisała:
    > Skoro mBank wprowadza opłaty za karty, to czy jest jakiś inny bank
    > oferujący
    > BEZPŁATNIE pięć podstawowych opcji, czyli: [...]
    >
    > DBnet, Eurobank, Getinbank i inne wynalazki tego nie oferują- sprawdziłam.

    Nie kłam. Nie sprawdziłaś.

    > Jeśli ktoś zna taki bank, niech da znać, natychmiast wypisuję się z mBanku
    > zakładam konto w tym nowym.

    Korzystniej będzie samemu wybrać:
    https://kontomierz.pl/porownywarka-kont-bankowych?us
    er_account_id=-5&bank_id

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 23. Data: 2011-06-05 11:28:15
    Od: <p...@g...pl>

    > Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na
    ich infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli
    odpada wyjęcie gotówki z bankomatu.

    Ciekawy przypadek, żeby pracownik nie miał pojęcia o jednym z podstawowych
    walorów karty, jaką oferuje jego bank. Żeby tylko nie poszli w ślady mBanku
    z opłatami albo ze zmuszaniem do płatności bezgotówkowych. Teraz jest super,
    pomijając tę pożyczkę na budowę Auschwitz.

  • 24. Data: 2011-06-05 17:22:19
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > https://kontomierz.pl/porownywarka-kont-bankowych?us
    er_account_id=-5&bank_id

    po zadaniu pytania wychodz VW bank jako najb kjożystny

    jk

  • 25. Data: 2011-06-05 18:05:02
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >co ciekwae obsługakasowa jest za free

    A ty ciągle ślinisz się na widok VWBank? Jasne, obsługa kasowa za free w
    jednym, jedynym oddziale w Polsce. Więcej nie posiada. Bezpłatne bankomaty
    tylko > 400PLN i 2 zł za przelew wew. z Plus Konta na edirect. Za zew. 5 zł.
    (z edirect już bezpłatnie, % kiepski).

  • 26. Data: 2011-06-05 18:58:56
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > A ty ciągle ślinisz się na widok VWBank? Jasne, obsługa kasowa za free w

    nie pisałam ile odzioałów, mnie kasa tam pasuje bo prancuje w tym budynku.
    BEZPŁATNE PRZELEWY DO WSZYTKICH banków a nie tylko do mbanku!!!

    jk

  • 27. Data: 2011-06-06 01:05:13
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-04 19:11, JWW pisze:

    > tockento elektroniczne urządzenie, które GWARANTUEJ NAJWYZSZE bezpieczeństwo
    > (stosuja to szwajcarsk banki) więc o co chodzi?

    Tak, a potem srednio trzy razy w miesiacu ktos ze znajomych mnie prosi o
    szybki przelew parudziesiecu zlotych, bo nie moga zrobic go od siebie,
    bo zapomnieli tokena. Dziekuje, postoje.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 28. Data: 2011-06-06 05:20:14
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > P.S. A może to naginanie na grupie to forma włażenia w dupę przełożonemu?

    NIE DYSKUTUJCIE Z TROLLEM!!!!!

    jk

  • 29. Data: 2011-06-06 05:23:47
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "JWW" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    er_account_id=-5&bank_id

    > po zadaniu pytania wychodz VW bank jako najb kjożystny

    Dziwne... przy moich kryteriach, ten Twój VW "do dupy" Bank plasuje się na
    miejscu 20 na 22 możliwych.

    Z drugiej strony ciekawe ile VW Bank płaci swoim pracownikom za werbowanie
    klientów na grupach dyskusyjnych?

    Pochwalisz się ile dostajesz?

    P.S. A może to naginanie na grupie to forma włażenia w dupę przełożonemu?

  • 30. Data: 2011-06-06 05:38:37
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    > NIE DYSKUTUJCIE Z TROLLEM!!!!!

    ...... z trollem ??

    Poszukaj sobie w historii twoje wiadomości i porównaj ich merytoryczny sens.
    Myślisz, że jak zmieniasz nick to nikt się nie zorientuje że pisze jedna i
    ta sama osoba? Jak byś pomyślał to byś chociaż pisał z różnych IP.

    Wiesz, w dzisiejszych czasach nawet dziecko potrafi sprawdzić IP nadawcy.
    Ale tego pewnie w VW Banku nie uczą na szkoleniach!!