  • 31. Data: 2011-06-06 06:25:35
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > Ale tego pewnie w VW Banku nie uczą na szkoleniach!!

    lol. Tracing twoich postów prowadzi do serwera milenum wieć kto tu muwi o
    konkurencji. Naucz się czytac po Polsku

    jk

  • 32. Data: 2011-06-06 06:28:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 04.06.2011 22:43, Bogdan B. wrote:

    > Nie, to nie ten przypadek. Konto w Citi zostało uznane za do dupy, bo
    > wymaga wpłaty 1500 zł. Płaca minimalna jest niewiele mniejsza.
    > W dalszym ciągu nie wiemy, po co Niki jakiekolwiek konto?

    Ja mam konto mBanku wyłącznie do obsługi allegro. Wygodnie, często
    przelewy idą bezpośrednio, kasy na nim niewiele więc ryzyko włamu
    niewielkie. Mam pełną historię transakcji od początku (a nie ograniczoną
    do roku jak w niektórych bankach). Zaplanowany przelew można odwołać
    (nie każdy bank pozwala). Łatwo się zalogować (brak tokenów czy
    wpisywania hasła coktórąś literę). Czasem zasilam wpłatomatem. Tak więc
    konta używam sporadycznie, bywa że 2-3 miesiące jest na nim zero obrotów.
    Do takiego użytku konto mBanku nadawało się idealnie, ale niestety
    musieli popsuć :(
    Marx

  • 33. Data: 2011-06-06 07:35:13
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "JWW" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > lol. Tracing twoich postów prowadzi do serwera milenum wieć kto tu muwi o

    ^^^^^
    > konkurencji. Naucz się czytac po Polsku

    Kolego naucz się pisać po polsku, bo tam u was w VW banku to chyba
    analfabetów i idiotów w zatrudniają.

    Jak byś rzeczywiście umiał sprawdzić adres IP to byś wiedział, że piszę z
    firmy informatycznej niemającej nic wspólnego ani z Millenium ani z innym
    bankiem.
    Poza tym pokaz mi jednego mojego posta w którym zachwalam Millenium. A teraz
    przejrzyj swoje (choćby pod nickiem JWW, choćby z ostatnich 3 dni) i pokaż
    mi chociaż jeden w którym nie piszesz czegoś o VW !!

    P.S. Jak chcesz to podaj mi na PW kontakt do siebie to umówię Cię moim
    synkiem (ma 7 lat) i on Cię nauczy jak się sprawdza IP!!

  • 34. Data: 2011-06-06 08:30:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie
    > mów
    > żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

    Archiwum grupy przeczytaj, tak na szybko chociaz, leniu.

    > Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na
    > ich
    > infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli
    > odpada
    > wyjęcie gotówki z bankomatu.

    Ufasz im?
    - Bo mnie juz raz infolinia db wprowadzila w blad,
    tzn. dostalem 2 sprzeczne odpowiedzi.

  • 35. Data: 2011-06-06 08:34:47
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ich infolinia do tej pory wydawała mi się jedną z lepszych merytorycznie

    ...no to wydawalo Ci sie, bo ich infolinia:
    - czasami wprowadza w blad, mimo BANALNYCH pytan
    - na trudniejesze pytania w ogole nie odpowiadaja :)

    Ale jest tez plus - nie spotkalem jeszcze banku
    gdzie na infolinii siedzieliby kompetentni ludzie.

  • 36. Data: 2011-06-06 08:48:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kolego naucz się pisać po polsku, bo tam u was w VW banku to chyba
    > analfabetów i idiotów w zatrudniają.

    Wlodziu, przestan prosze - przeciez widzisz (jak kazdy),
    ze JWW to od dawna znany tej grupie idiota zarowno pod wzgledem
    merytorycznym, stylistycznym, jak i ortograficznym.
    Grochem nie przebijesz betonowej sciany :).

  • 37. Data: 2011-06-06 09:53:25
    Od: "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>

    W dniu 11-06-06 10:48, Q pisze:

    > Wlodziu, przestan prosze - przeciez widzisz (jak kazdy),
    > ze JWW to od dawna znany tej grupie idiota zarowno pod wzgledem
    > merytorycznym, stylistycznym, jak i ortograficznym.
    > Grochem nie przebijesz betonowej sciany :).

    Przecież to kolejne wcielenie Koliny. Przewala się przez wszystkie
    grupy. Najlepiej nie karmić, ignorować, to zejdzie z głodu (trolle żywią
    się odpowiedziami) albo przeniesie się do innego paśnika. Chyba jeszcze
    kilka nieskolinowanych grup zostało ;)

    --
    Grych

  • 38. Data: 2011-06-06 11:36:37
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Cze, 22:08, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    > Czyli na konto nic nie wpływa i nie wypływa? I tak latami?

    Po prostu ma nie być żadnych sztywnych warunków.
    Ewentualnie limity roczne a nie miesięczne.
    Wtedy nie ma problemu, że w maju spóźnił się przelew od pracodawcy
    więc pobrali opłatę za konto.
    Albo co zrobić jak ktoś ma nieregularne wpływy np. duże kwoty ale 2 -3
    razy w roku (bo zrealizowaniu większego zlecenia itp) a nie chce się
    bawić w oscylator.
    Czy też - by mieć konto które będzie gratis nawet jak stracimy pracę
    (a nie, że nagle pojawi się może i kilkanaście złotych dodatkowych
    kosztów).

  • 39. Data: 2011-06-06 11:42:22
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Cze, 22:43, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    >Konto w Citi zostało uznane za do dupy, bo
    >wymaga wpłaty 1500 zł. Płaca minimalna jest niewiele mniejsza.
    To ok 2050zł brutto.
    Płaca minimalna jest sporo niższa(1386 brutto?), a wiele osób ma
    przychody (zwłaszcza w formie przelewów;)
    niższe nawet od płacy minimalnej.
    (choćby dlatego, że ktoś może pracować na pół etatu, umowę zlecenie
    itd)

    > W dalszym ciągu nie wiemy, po co Niki jakiekolwiek konto?

    Może dlatego, że pracodawca przelewa wynagrodzenie ostatniego dnia
    miesiąca ale czasem spóźnia się o jeden dzień?
    Jak wtedy działa zwolnienie z opłaty w Citi?
    W BZWBK w takiej sytuacji płaci się za konto.

  • 40. Data: 2011-06-06 12:58:07
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > Przecież to kolejne wcielenie Koliny. Przewala się przez wszystkie

    o czym, ty muwiosz czlowieku?

    jk