    Date: Fri, 06 Jul 2012 13:47:48 +0200
    From: Zet <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Sky Club i zwrot kasy

    Przy okazji ostatniej afery z ww. biurem podróży jakiś mądry pan w tv
    powiedział coś co mnie zaciekawiło. Nie słyszałem dokładnie ale mówił
    coś że jeśli ktoś zapłacił za podróż kartą to teraz może bardzo łatwo
    odzyskać pieniądze. Nie potwierdza wykonania usługi, transakcji czy coś
    w tym stylu i pieniądze wracają na jego konto. O co to mogło chodzić? Co
    to za karta?