  • 31. Data: 2008-09-25 14:36:15
    Temat: Re: Słyszeliście już o Lukas Banku ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > a jak skladasz telefoniczna dyspozycje przelewu to musisz podawac jakies
    > hasla lub PINy?
    > jestes identyfikowany przez pracownika banku (odpowiadasz na kilka pytan)
    > i podajesz ile, z jakiego i na jakie konto chcesz przelac...
    > chodzi o to, aby bylo wiadomo, ze to TY zlecasz wykonanie operacji

    Ale zawsze taką operację potwierdzasz allbo kodem jednorazowym, albio
    smsowym albio z tokena- a do tych kodów pracownicy dostepyuu nie maja.
    Pracownik banku moze przelac pieniądze z czyjegos konta bez problemu(ew,.
    akcept drugiego pracownika) ale przez bankowosć internetowa to juz nie jest
    takie proste.
    Moje zdanie jest takie- Lukas swoim tłumaczeniem sobie szkodzi ale sprawa ma
    na pewno drugie dno.Jak by to było takie proste jak mówi jubiler to Lukas
    nma sprawę ewidentnie przegraną i nie odwazył by się na negatywne
    rozpatrywanie reklamacji Artykuł jest trochę tendencyjny nie ma w nim
    wyjasnień drugiej strony- chociaż w takich sprawach banki z reguły nie
    ujawniaja szczegółów prasie
    Trzeba więc czekać na orzeczenie sądu moze będziemy znali wiecej szczegółów

    Krzysiek

  • 32. Data: 2008-09-25 14:38:22
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 25-09-2008 o 16:27:41 Kinga <k...@w...pl> napisał(a):

    > Przecież z tego banku wywodzą się/powstało ULTIMO- firma windykacyjna.

    Poza tym mogą sobie pozwalać na tego typu numery i procesy cywilne (które
    pewnie będą się ciągnęły latami) - są w rankingu bodajże 'Rzepy' na
    czołowych miejscach. Kto tam czyta grupy dyskusyjne, czy jakieś zaszyte
    głęboko w portalu artykuliki? Reklama, panie, dźwignią handlu...
    pwz

  • 33. Data: 2008-09-25 15:10:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    kris pisze:

    > Ale zawsze taką operację potwierdzasz allbo kodem jednorazowym, albio
    > smsowym albio z tokena- a do tych kodów pracownicy dostepyuu nie maja.

    Oj. Chyba nie wszędzie. Na pewno w mBanku tak nie było (być może teraz
    jest) Nie wiem jak jest w lukasie.

    KJ

  • 34. Data: 2008-09-25 16:34:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Uważam że bank ma rację.
    > To nie bank ukradł tylko osoba prywatna i od niej poszkodowany powinien
    > dochodzić

    hahaha
    ciekawe.
    Ide w poniedziałek zamknac kont - i chyba nawet powiem, dlaczego. :)

    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
    La Rochefoucauld

  • 35. Data: 2008-09-25 17:19:00
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Artykuł jest trochę tendencyjny nie ma w nim wyjasnień drugiej strony-
    > chociaż w takich sprawach banki z reguły nie ujawniaja szczegółów prasie

    Przeciez napisano, ze bank nie udzielil odpowiedzi:

    Zaciekawieni tłumaczeniem prawników wysłaliśmy w piątek dwa pytania do
    rzeczniczki Lukas Banku. Po pierwsze, czy do obowiązków jakiegokolwiek
    pracownika Lukas Banku należy "popełnianie przestępstw polegających na
    włamywaniu się do sieci bankowości elektronicznej"? Po drugie, jeżeli nikt
    nie ma takiego zakresu obowiązków, to czy oznacza to, że Lukas Bank nie
    ponosi żadnej odpowiedzialności za bezprawne działania swoich pracowników?
    Odpowiedzi do wczoraj nie otrzymaliśmy.

    > Trzeba więc czekać na orzeczenie sądu moze będziemy znali wiecej
    > szczegółów

    Nie czekajac na roztrzygniecie sadu dziekuje Lukasowi i zabralem stamtad juz
    pieniadze a link do artykulu rozeslalem wielu znajomym.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 36. Data: 2008-09-25 17:23:38
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "ViRuS" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Swoja droga kolo niezle to wykombinowal, 81 tys za 1,5 roku odsiadki to
    > niezly przelicznik, kase pewnie zakopal i po wyjsciu bedzie gosc.

    Raczej idiota. Krasc tez trzeba umiec. Jakby ukradl miliony to by
    wyjechal do cieplych krajow i siedzial do konca zycia na plazy
    a jakby go zlapali to duzo wiecej by nie dostal a tak to moze
    jedynie kilka razy sie upic za taka kase.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 37. Data: 2008-09-25 17:26:34
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "pwz" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > czołowych miejscach. Kto tam czyta grupy dyskusyjne, czy jakieś zaszyte
    > głęboko w portalu artykuliki? Reklama, panie, dźwignią handlu...

    Dlatego proponuje porozsylac link do artykulu znajomym,
    ktorzy moga byc tym zainteresowani. Niech klienci Lukasa
    sami sobie wyciagna wnioski.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 38. Data: 2008-09-25 17:34:41
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    --
    > Oj. Chyba nie wszędzie. Na pewno w mBanku tak nie było (być może teraz
    > jest) Nie wiem jak jest w lukasie.
    Ale w mbanku możesz przelew zlecic tylko ze swojego telefonu(zarejstrowanego
    przez Ciebie u nich)

    Krzysiek

  • 39. Data: 2008-09-25 17:48:34
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

    > --
    > Ale w mbanku możesz przelew zlecic tylko ze swojego
    > telefonu(zarejstrowanego przez Ciebie u nich)

    Niby czemu? Dzwonisz do banku z dowolnego telefonu, podajesz
    nr klineta i haslo i mozesz wysylac przelew.
    Kiedys po takim zleceniu nie oddzwaniali
    do klienta aby potwierdzic przelew. Cos sie zmienilo?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 40. Data: 2008-09-25 17:51:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kris napisał(a):
    Ale w mbanku możesz przelew zlecic tylko ze swojego
    telefonu(zarejstrowanego
    przez Ciebie u nich)

    Chyba jednak nie.

    --