  • 21. Data: 2009-06-05 20:51:48
    Temat: Re: Sorbnet dla maluczkich?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > No i przyszło potwierdzenie mailem - dopiero o 17:51, czyli dobre 2
    > godziny po zrobieniu przelewu... Dziwne że takie opóźnienie - w końcu
    > to tylko zaksięgowanie przelewu, puszczenie drugiego...

    Może nie mieli akurat nic na koncie w Pekao i czekali aż ktoś stamtąd
    będzie gdzieś przelewał i coś wpłaci.

  • 22. Data: 2009-06-05 20:55:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Raff" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > to czasem się u nich zdarza że tak ta "konserwacja" trwa (zwłaszcza
    > pod koniec miesiąca), najpóźniej z tego co pamiętam to "serwer" z
    > odświeżonymi danymi im startował po 4 rano, ale zazwyczaj już przed
    > północą wszystko chodzi online (chociaż kasa z wpłatomatu wpłacona po
    > 21 pojawia się na koncie dopiero nad ranem z datą operacji dobrą
    > (dzień poprzedni), ale księgowania: +1dzień - może tylko ja mam takie
    > "szczęście").

    albo masz szczęście albo jesteś pracownikiem banku
    żaden przelew po 21:00 nie dotarł mi nigdy tego samego dnia

    odradzam każdemu takie internetowe bankowanie
    szybkie wewnętrzne przelewy: inteligo, pkobp, mbank

  • 23. Data: 2009-06-05 21:03:31
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 5 Cze, 22:55, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > odradzam każdemu takie internetowe bankowanie
    > szybkie wewnętrzne przelewy: inteligo, pkobp, mbank

    Mam szczęście... albo Ty pecha. A w bankowości nie pracuję.
    Albo mój oddział jest "bardziej online" niż Twój ;) - ciekawe czy dla
    systemu BZWBK ma znaczenie, czy oddział to były WBK lub były BZ?

  • 24. Data: 2009-06-06 13:40:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 22:26:30 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Nie analizowales tematu glebiej :)))

    No nie analizowałem, bo mi generalnie BPH odpowiadało dopóki nie zostało
    zeżarte przez Pekao ;) Jedynie mnie wkurzało, że nie jestem w stanie nijak
    przelać sobie kasy na kartę kredytową jeśli minęła 21:00 w piątek...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2009-06-06 13:41:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 5 Jun 2009 22:51:48 +0200, Miernik napisał(a):
    > Może nie mieli akurat nic na koncie w Pekao i czekali aż ktoś stamtąd
    > będzie gdzieś przelewał i coś wpłaci.

    Złotówki nie mieli? :) To trochę ryzykowne będzie przelewanie większych
    kwot... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944